Strategie

Zet die stip op de horizon en ga ervoor

Strategie - keuzes maken

Het liefst vooraf. Maak de keuze, zet die stip op de horizon en ga ervoor. Met duidelijkheid weet de markt en jouw organisatie precies wat ze aan je hebben. Wijk je ervan af, dan kost het tijd voordat jouw volgers, jouw klanten maar ook jouw medewerkers hieraan gewend zijn. En tijd kost geld.

Ben jij wel degene die je zegt dat je bent?

Natuurlijk loopt het soms niet zoals je verwacht had, of zijn er externe omstandigheden die om nieuwe keuzes vragen. Alleen de kern van jouw identiteit en merk blijven bij voorkeur zo dicht mogelijk bij wie je bent. Kijk naar toppers als Unox, CoolBlue, Heineken. Het is een komen en gaan van producten of diensten, maar het merk blijft het merk.

Voor ondernemers is het verleidelijk om op kansen in te gaan, terecht. Maar vraag je altijd af, past het wel bij wat we aan het doen zijn?

De strategie heeft direct invloed op het werven van leads en de omzet.

Wordt jouw bedrijf goed begrepen in de markt? Sluit jouw identiteit en communicatie aan bij wat jullie doen? Tromp Marketing Academy helpt je met het juist positioneren van jouw onderneming, zodat je de juiste snaar raakt. 

Zoek op deze website:

Word beter in marketing

Persoonlijke begeleiding

Customer Magnet Methode™

Haal meer resultaten

Van frustratie naar resultaten

Download gratis het e-book 7 klanten per dag in 4 stappen en ontdek hoe je als marketeer het verschil maakt!