Advertenties & Reclame

Een duwtje in de goede richting

Advertenties en Reclame

Begrijpelijk dat het woord reclame zo’n nare bijsmaak heeft. We worden er mee doodgegooid. Het valt nauwelijks nog op. En toch blijven bedrijven massaal reclame en advertenties maken, al eeuwen. Waarom? En kan het ook slimmer?

Welcome in the 20’s ;-)

Wanneer valt een bedrijf op? Met een advertentiebudget van € 500 k per maand? Dan zeker.

Maar wat nou als jij nou niet zo’n budget hebt? Of als je een niche product hebt, voor een specifieke markt? Moet je dan wel adverteren?

Wij vinden van wel.

Wanneer jij een aanbod ontvangt dat super relevant is, ben je eerder geneigd er iets mee te doen. Dat kan tegenwoordig heel goed dankzij online adverteren op Google, Facebook, Instagram en LinkedIn.

Vergis je niet, deze kanalen hebben miljoenen, miljarden gebruikers. De kans dat jouw klant daarbij zit is groot. En wat nu als je jouw advertentie alleen aan jouw doelgroep laat zien? Dat scheelt budget én zorgt voor de grootst mogelijke conversie. Dat maakt reclame zomaar super effectief.

Verkoop je niet direct, dan creëer je wél de kans om de lead op een later moment nogmaals te verleiden. Hierdoor is een minimaal advertentiebudget al enorm effectief. Misschien weet je dit allemaal al, maar weet je niet goed hoe het werkt. Dan helpen we je een handje.

Zoek op deze website:

Word beter in marketing

Persoonlijke begeleiding

Customer Magnet Methode™

Haal meer resultaten

Van frustratie naar resultaten

Download gratis het e-book 7 klanten per dag in 4 stappen en ontdek hoe je als marketeer het verschil maakt!