SEO | Contentstragie | Product Owner | Oprichter Tromp Marketing
Freelance Digital Marketeer
Hi! Ik ben Maarten Tromp :-) Sinds 2005 hou ik me bezig met digitale marketing. Je kan wel zeggen dat mijn werk mijn passie is! Ik richt me met name op de Owned Kanalen, waardoor ik me dus bezighoud met contentstrategie, SEO, CRO en leadgeneratie.
Wat me energie geeft is het helpen van bedrijven om hun digitale aanwezigheid te versterken en zichtbaar te maken. Ik geloof dat de beste resultaten ontstaan door een combinatie van data en inlevingsvermogen. Data is essentieel, alleen bij het interpreteren wordt vaak de menselijke kant vergeten.
Als Freelance Digital Marketeer werk ik samen met bedrijven zoals ING, ANWB en Essent om marketingstrategieën te ontwikkelen die aansluiten bij de doelstellingen. Ik help organisaties om niet alleen meer bezoekers aan te trekken, maar ook om klantrelaties op te bouwen.
Kom in contact!

Samen kom je verder!
Ik werk graag samen met de beste freelancers, elk specialist in hun vakgebied. Daarom kan ik samen met de ervaren freelancers maatwerkoplossingen bieden voor bedrijven die willen groeien. Of je nu op zoek bent naar een SEO of SEA specialist, social media manager, affiliate marketeer, een contentstrateeg, een e-mail specialist, fotograaf of iemand die je ondersteunt met conversie optimalisatie, we staan voor je klaar. Neem gerust contact op voor een vrijblijvend gesprek over hoe we jouw bedrijf verder kunnen brengen!
Met deze toppers werk ik samen!
Vaardigheden Maarten Tromp
- SEO
- Contentstrategie
- Leadgeneratie
- E-mailmarketing
- CRO
- Product Owner
Check LinkedIn van Maarten Tromp
Wat vind ik leuk?
- Ik ben gelukkig samen met mijn vrouw Lieke, zoon Jimi en 2 katten Bobbi en Coco
- Ik hou van koken en reizen, met een speciale voorliefde voor Italië en Azië
- Ik ben een enorme muziekliefhebber, vooral van moderne klassieke muziek zoals Philip Glass

De kracht van data en inlevingsvermogen
Het succes in marketing hangt niet alleen af van harde data en analytische vaardigheden, maar ook van het vermogen om je in te leven in de behoeften van zowel de opdrachtgever als de klant. Door de combinatie van data-analyse en inlevingsvermogen, probeer ik de klant écht te begrijpen. Hierdoor ontwikkel ik marketingstrategieën die resoneren.
Dit betekent dat ik niet alleen kijk naar cijfers, maar ook actief meedenk met mijn opdrachtgevers en hun doelgroepen, waardoor de boodschap veel effectiever overkomt en leidt tot betere resultaten. Het begrijpen van de klantreis en het inspelen op hun emoties en verwachtingen zorgt voor een meer persoonlijke en impactvolle benadering, wat essentieel is in de moderne marketingwereld.
Maarten Tromp
Tromp Marketing
Laat je horen!